بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

پوششهای بیمه عمر

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ق.ظ

بنر

پوششهای بیمه عمر

 

 

در کنار سرمایه گذاری و اندوخته مالی که شکل می‌گیرد، برخی پوشش‌های دیگر برای بیمه گذاران ارائه می‌شود که شرح کامل پوشش‌های بیمه عمر عبارتند از:

پوشش فوت عادی بیمه عمر (فوت به هر علت)

 

 

با فوت بیمه شده، شاید تامین مالی مخصوصا برای زمانی که بیمه شده سرپرست خانواده باشد مهمترین گزینه باشد، بر اساس شرایط بیمه نامه عمر با فوت وی سرمایه فوت بیمه عمر به همراه اندوخته سرمایه گذاری شده به ذینفعان وی پرداخت می شود. میزان سرمایه فوت دقیقا بر اساس حق بیمه عمر ماهانه و یا سالانه محاسبه می‌شود، با مشخص شدن ضریب تشکیل سرمایه می توانید حتی سرمایه فوت خود را افزایش دهید.
یک مثال:
اگر فردی ماهانه 100 هزار تومان به عنوان حق بیمه پرداخت کند، سرمایه فوت تا 25 میلیون تومان را به اضافه اندوخته بیمه عمر به ذینفعان وی پرداخت می‌شود. شرکت‌های بیمه، برای سرمایه فوت سقف‌هایی را مشخص کرده‌اند، و البته برخی از شرکت های بیمه از جمله بیمه عمر سامان، سقف مشخصی برای این سرمایه ندارند. این پوشش از همان ابتدای قرارداد برای فرد بیمه گذار منظور می‌شود.


پوشش فوت  بر اثر حادثه در بیمه عمر

 

 

در کنار پوشش فوت طبیعی، داشتن پوشش فوت بر اثر حادثه از دیگر پوشش‌های این بیمه نامه می‌باشد. میزان سرمایه فوت حادثی نیز در واقع ضریبی از حق بیمه است. میزان سرمایه فوت حادثی چندین برابر سرمایه فوت طبیعی می‌باشد.

به عنوان مثال:
حق بیمه ماهانه: 100 هزار‌تومان
سرمایه فوت به هر علت: 25میلیون تومان
سرمایه فوت در اثر حادثه: 150 میلیون تومان

نکته مهم:

جالب است که بدانید خودکشی در بیمه عمر پوشش دارد، بر اساس شرایط بیمه عمر اگر فرد بیمه شده بعد از پایان سال دوم بیمه‌ای در اثر خودکشی فوت نماید سرمایه فوت به همراه اندوخته بیمه نامه به ذینفعان مشخص شده در بیمه نامه پرداخت می‌شود، اما اگر خودکشی در دو سال اول بیمه نامه خودکشی نماید تنها اندوخته بیمه نامه به ذینفعان وی پرداخت می‌شود.

نکته مهم شماره 2: چنانچه فرد در طول قرارداد بیمه ای از کارافتاده شود، شرکت بیمه تا پایان مدت قرارداد از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه تمامی حق بیمه را پرداخت می‌کند، و سایر پوشش‌های بیمه ای بیمه نامه نیز برای فرد برقرار خواهد بود.


  امراض خاص

 

 

پوشش امراض بیمه های عمر برای 5 دسته از بیماری ها از جمله سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن، و انواع سرطان می‌باشد. در صورت ابتلای فرد به هر کدام از بیماری‌های فوق شرکت بیمه مبلغی را به عنوان هزینه درمان بیماری های خاص به فرد پرداخت می‌کند. سقف پوشش بیماری‌های خاص در شرکت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. میزان این پوشش بر اساس حق بیمه پرداختی و سرمایه بیمه عمر محاسبه می‌شود و در شرکت‌های مختلف میزان این پوشش‌ها متفاوت است، به عنوان مثال پوشش امراض خاص بیمه عمر در بیمه عمر و تامین آتیه تا سقف 200 میلیون تومان و برای هر بیماری تا سقف 40 میلیون تومان شود. برای این پوشش سقف خاصی از لحاظ سنی وجود دارد. در زمان خرید بیمه عمر از هر شرکتی می‌توانید سقف پوشش‌ها و شرایط سنی آن شرکت بیمه را بررسی نمایید. همچنین شرایط پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه متفاوت است، برخی از شرکت‌های کل هزینه‌ها را یکجا پرداخت می‌کند، برخی از شرکت های بیمه خسارت بیماری‌ها را به صورت جداگانه برای هر بیماری پرداخت می‌کند. حتی برای استفاده از این پوشش اغلب شرکت‌ها دوره انتظار ندارد و این پوشش از همان ابتدا برای وی برقرار می‌باشد. اگر چندین بیمه نامه عمر دارید می توانید از همه بیمه نامه های خود خسارت بیماری دریافت نمایید.


پوشش ازکارافتادگی بیمه عمر

 

 

این پوشش برای زمانی است که فرد بیمه شده به هر علتی از کارافتاده شده و دیگر قادر به ادامه فعالیت نباشد، چنانچه بر اساس نظر کارشناس شرکت بیمه، فرد از کارافتاده تشخیص داده شود می‌تواند از این پوشش استفاده نماید. میزان سرمایه این پوشش بر اساس ضریبی از سرمایه فوت محاسبه می‌شود، این پوشش معمولا برای افراد شاغل و برای افرادی که در بین سن 20 تا 59 سال می‌باشند ارائه می‌شود. میزان این پوشش  در شرکت های مختلف بیمه متفاوت می‌باشد. زمانی که فرد از کارافتاده می‌شود، علاوه بر دریافت سرمایه از کارافتادگی، دیگر حق بیمه‌ای را پرداخت نکرده و شرکت بیمه باقی مانده حق بیمه‌ها را تا پایان قرارداد پرداخت می‌نماید و در  کنار این سایر پوشش‌های بیمه نامه نیز برقرار می‌باشد.


 پوشش هزینه پزشکی در بیمه عمر

 

 

یکی از مزایای بیمه عمر داشتن پوشش هزینه پزشکی برای برخی از جراحات که ناشی از حوادثی که موضوع بیمه نامه هستند، می‌باشد. این هزینه علاوه بر هزینه‌های درمان برای بیماری های خاص می‌باشد. این پوشش فقط در برخی از شکت های بیمه از جمله بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر ایران به بیمه گذاران بیمه عمر ارائه می‌شود. میزان این پوشش نیز بر اساس درصدی از سرمایه بیمه عمر و تا سقف معین پرداخت می‌شود. البته پرداخت هزینه‌های پزشکی برای مواردی که از استثناهای بیمه نامه از قبیل برخی فعالیت های پر خطر از قبیل جامپینگ، پاراشوت و .. باشد را پرداخت نمی‌کند. این پوشش از پوشش های اختیاری بیمه نامه می‌باشد که هر فردی به انتخاب خود می‌تواند این پوشش را خریداری نماید.

 

شرایط عمومی قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری

 


بیمه گر: شرکت بیمه‌ای است که بیمه نامه را صادر می‌کند.
بیمه شده: شخص حقیقی است که فوت و حیات او موضوع اصلی بیمه نامه می‌باشد. در واقع با این بیمه نامه بیمه شده تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.
بیمه گذار: هر شخص حقیقی و یا حقوقی که بیمه نامه را خریداری می کند و در واقع حق بیمه را پرداخت می‌کند.
استفاده کننده و یا ذینفع بیمه نامه: شخص و یا اشخاصی هستند که به عنوان  ذینفع بیمه نامه و میزان درصد سهم در صورت فوت و یا حیات بیمه شده در بیمه نامه  آورده شده‌اند. اگر شخصی به عنوان ذینفع مشخص نشده باشد، وراث قانونی بیمه شده به عنوان ذینفع می باشند. نکته مهم این که امکان تغییر در استفاده کنندگان و سهم آن‌ها در مدت بیمه نامه وجود دارد.
مدت بیمه نامه : مدت زمانی است که بیمه نامه و پوشش های تکمیلی برای فرد بیمه گذار برقرار می باشد. مدت بیمه نامه به انتخاب خود فرد می‌باشد.

 

منافع بیمه عمر

 


1-منافع بیمه در صورت فوت بیمه شده: عبارت است از سرمایه فوت به علاوه اندوخته بیمه نامه
2-منافع بیمه در صورت حیات بیمه شده: اندوخته تشکیل شده با احتساب سود قطعی سرمایه گذاری

منبع : bimetime.com

 

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان

پوششهای بیمه عمر

نظرات  (۱)

سلام و درود

مطلب مفیدی بود

تشکر مینمایم

jafarimajid72401.ir 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی