بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

سوالات متداول شما در رابطه با وام بیمه عمر پاسارگاد

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱ ب.ظ

بنر

سوالات متداول شما در رابطه با وام بیمه عمر پاسارگاد

 

 

یکی از مزایای رقابتی ویژه بیمه عمر پاسارگاد زمان تخصیص وام به بیمه عمر پاسارگاد است.در حالیکه سایرشرکتهای بیمه ، زمان تخصیص وام بیمه عمر آنها پس از دو سال است ، وام بیمه عمر پاسارگاد ، در صورت سپرده گذاری به همراه حق بیمه تنها پس از سه ماه و در صورتیکه بیمه گذار فقط حق بیمه پرداخت نماید پس از گذشت شش ماه می تواند از وام بیمه عمر خود استفاده نماید.

 

 

۱- مقدار وام بیمه عمر پاسارگاد چقدر است؟

 

 

مقدار وام بیمه عمر پاسارگاد بر اساس اندوخته بیمه نامه عمرتان محاسبه می شود و با توجه به شرایط بیمه پاسارگاد شما می‌توانید تا ۹۰ درصد از اندوخته‌تان را بدون نیاز به ضامن و یا وثیقه به عنوان وام دریافت کنید. حال هر چه اندوخته بیمه‌نامه‌تان بیشتر باشد میزان وامی که می توانید دریافت کنید هم بیشتر خواهد بود.

به عنوان مثال اگر اندوخته بیمه  عمر پاسارگاد شما ۲۰ میلیون تومان است، شما می توانید تا سقف ۱۸ میلیون تومان از اندوخته بیمه  عمرتان را وام بگیرد.  البته می توانید کمتر از ۹۰درصد اندوخته‌تان را با توجه به نیازتان وام بگیرید.
بعد از ارائه درخواست شما به شرکت بیمه پاسارگاد، حتما این نکته را مد نظر داشته باشید معمولا ۱۰ تا ۱۵ روز کاری زمان می‌برد که کارهای اداری وام انجام گرفته و نهایتا مبلغ وام به صورت حواله به شما ارائه شده و یا به شماره حسابی که در زمان درخواست وام به شرکت بیمه پاسارگاد اعلام کرده‌اید واریز می‌شود.

لازم به ذکر است که در صورتیکه بیمه گذار علاوه بر پرداخت حق بیمه ، سپرده گذاری نیز انجام داده باشد، 90 درصد سپرده وام می گیرد.

 
۲- جدول ارزش بازخرید بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

 

 

زمانیکه شما اقدام به تهیه بیمه عمر پاسارگاد نموده‌اید با توجه به سن بیمه شده، مدت زمان بیمه نامه، حق بیمه پرداختی ماهانه‌، شش ماه و یا سالانه شما جدولی محاسبه شده و ضمیمه بیمه نامه عمر می‌شود. در این جدول روند سرمایه گذاری از ابتدا تا پایان مدت بیمه ‌نامه مشخص شده است. اگر فرد بیمه شده تمامی اقساط بیمه عمر خود را به صورت منظم و در سررسید های تعیین شده پرداخت کرده باشد، سرمایه گذاری شکل گرفته توسط وی دقیقا بر اساس جدول بیمه نامه خواهد بود. ارزش بازخرید بیمه عمر پاسارگاد یکی از ستون های قابل مشاهد در این جدول است که در واقع میزان وام بر اساس مبالغ این ستون محاسبه می‌شود.

 
۳- سود وام چقدر است؟

 

 

شاید یکی از سوالات مهم بسیاری از بیمه گذاران این است که میزان سود بازپرداخت وامی که می‌توانند از محل اندوخته بیمه عمر شان بگیرند چه قدر است و آیا این کار برایشان توجیه اقتصادی دارد یا نه؟

مطلب مرتبط: بالاترین نرخ سود متعلق به کدام شرکت است؟

با توجه به شرایط بیمه پاسارگاد سود اعلام شده برای بازپرداخت وام  ۴ درصد است. اما این سود چگونه محاسبه می‌شود؟!

به اندوخته بیمه های عمر  دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی پرداختی می‌شود. سود تضمینی حداقل سودی است که به بیمه عمر پرداخت می‌شود و این سود توسط بیمه مرکزی تضمین شده است. میزان سود تضمینی بیمه عمر پاسارگاد برای دو سال اول ۱۶درصد، برای دو سال بعد ۱۳درصد و برای سال‌های بعد سال پنجم تا پایان قرارداد ۱۰ درصد م‌ باشد.

دومین سود، سود مشارکتی است که از محل سرمایه گذاری هایی که توسط شرکت بیمه پاسارگاد انجام گرفته تامین می شود. شرکت بیمه پاسارگاد بیمه گذاران خود را در ۸۵ درصد از سود خود شریک می‌کند و میزان سود مشارکتی پرداخت شده به بیمه های عمر در سال های مختلف متفاوت بوده است.

زمانی که فرد از محل اندوخته بیمه عمر خود وام می‌گیرد، در واقع اندوخته وی سر جای خود باقی است و مجموع سود تضمینی و سود مشارکتی همچنان به اندوخته بیمه نامه پرداخت می شود و فقط وی مبلغ وام را از شرکت بیمه پاسارگاد قرض می‌گیرد. از این رو با محاسبه اختلاف سود وام ۲۰ درصدی و سود تضمینی ۱۶ درصد، بیمه گذار فقط ۴ درصد به عنوان سود به شرکت بیمه پاسارگاد باز می‌گرداند

۴- مدت بازپرداخت وام بیمه عمر پاسارگاد چقدر است؟

 

 

 

بازپرداخت وام بیمه عمر پاسارگاد

هر فرد دارنده بیمه عمر پاسارگاد می تواند از محل اندوخته بیمه عمر خود وام با اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه ،۳۶ ماهه و48 ماهه دریافت کند. که البته توصیه ما به بیمه گذاران دریافت وام ۱۲ ماهه است که توجیه اقتصادی داشته و به نفع بیمه گذار است.

بیمه گذاران می‌توانند باز پرداخت بیمه عمر شان را به صورت ماهانه، شش ماهه ،سالانه و یا یک جا پس از 4 سال پرداخت کنند. در زمان رسیدن سررسید زمان قسط وام بیمه عمر سعی کنید قسط‌تان را سر موقع مشخص شده پرداخت کنید. اگر پرداخت قسط وامتان را فراموش کنید شرکت بیمه پاسارگاد مبلغ قسط وام‌تان ار از محل اندوخته بیمه عمرتان کسر می کند و این کار می‌تواند در سرمایه گذاری شما تاثیر گذار باشد. برای اینکه سرمایه گذاری شکل گرفته بر اساس جدول بیمه عمر‌تان انجام شود حتما اقساط وام بیمه عمرتان را در زمان تعیین شده پرداخت کنید.

۵- مزایای وام بیمه عمر پاسارگاد

 

 

    با پایان بازپرداخت وام بیمه عمر‌ و پس از سه ماه تنفس می‌توانید دوباره درخواست دریافت وام به شرکت بیمه پاسارگاد داده و مجدد وام بیمه عمر دریافت کنید، یعنی این امکان برای شما فراهم می باشد که بتوانید در طول مدت داشتن بیمه عمر چندین بار وام بیمه عمر دریافت کنید.
    وام بیمه عمر پاسارگاد نیازی به ضامن و وثیقه ندارد و دارندگان بیمه عمر می‌توانند با توجه به شرایط گفته شده از محل اندوخته بیمه نامه شان وام بگیرند.
    زمانیکه شما از محل اندوخته‌تان وام می‌گیرید همه پوشش های بیمه عمر برای شما برقرار بوده و چنانچه در طول این مدت اتفاقی برایتان پیش آمده باشد می‌توانید از همه پوشش های این بیمه نامه از قبیل پوشش امراض، پوشش ازکارافتادگی و … استفاده نمایید.
    سود پرداختی به اندوخته شما حتی در صورت دریافت وام سر جای خود بوده و همچنان پرداخت سود به اندوخته بیمه عمر انجام می‌شود و بدین صورت سرمایه گذاری بیمه عمر همچنان در حال انجام می‌باشد.
    امکان دریافت وام بیمه عمر یکی از مزایای این بیمه نامه است که اگر شما نیاز فوری به مبلغی داشته باشید بدون بازخریدی بیمه عمر، بتوانید از اندوخته بیمه نامه تان استفاده کنید.

 
۶- استعلام وام بیمه عمر پاسارگاد به چه صورت است؟

 

 

اگر بیمه عمر پاسارگاد دارید و می‌خواهید در مورد این موضوع که چقدر می‌توانید وام بگیرید، باید گفته ساده ترین راه برای شما مراجعه به جدول بیمه عمری است که ضمیمه بیمه نامه‌تان است، در این جدول ستونی به نام ارزش بازخریدی آمده که اگر شما از بیمه گذاران منظم بوده ای که در سررسید های مشخص شده حق بیمه‌تان را پرداخت کرده‌اید می توانید ۹۰ درصد ار ارزش بازخریدی هر سال بیمه‌ای‌تان را وام بگیرید.

روش دیگر برای استعلام وام بیمه عمر پاسارگاد کمک گرفتن از نمایندگی و کارگزاری بیمه ای که بیمه نامه‌تان را از آن جا خریداری کرده‌اید. آن‌ها می‌توانند به صورت آنلاین اندوخته بیمه نامه تان را بررسی کرده و مقداری که شما می‌توانید وام بگیرید را به شما اعلام نمایند.

منبع : bimetime.com

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی