بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

سطح توانگری مالی بیمه پاسارگاد در سال 1399

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۵۵ ب.ظ

سطح توانگری مالی بیمه پاسارگاد در سال 1399

 

ارزیابی بیمه مرکزی    بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی

شرکت بیمه پاسارگاد برای دهمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۳۹۹ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۳۴ درصد شده است.
بر اساس گزارش های دریافتی، در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس آخرین صورت های مالی سال ۱۳۹۹و پس از اعمال تعدیلات ، نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۴۰۰ معادل ۳۳۴ درصد (سطح یک)، مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
یادآور می‌شود نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۸ برابر با ۲۱۹درصد، سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۵۷ درصد،  سال ۱۳۹۶ برابر با ۱۲۲ درصد، ۱۳۹۵ برابر با ۱۲۹ درصد، سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۱۸درصد، سال ۱۳۹۳ برابر با ۱۱۵ درصد و این نسبت برای سال ۱۳۹۲ معادل ۱۰۵ درصد تعیین شده است. سطوح توانگری بیمه پاسارگاد در سال‌ های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت‌ بیمه ، با داشتن توانگری ۳۳۴ درصد و در نظر گرفتن حاشیه ریسک بالا، توانسته‌ است همچنان توانگری مالی خود را در سطح مطلوب حفظ نمایند.
گفتنی است شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدای اجرایی شدن آیین نامه شماره ۶۹ شورای عالی بیمه تا کنون، موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی خود در صنعت بیمه شده و این در حالی است بیمه پاسارگاد توانسـته است با مدیریت صحیح منابع و برنامه های افزایش سرمایه شاخص توانگری مالی خود را رشد دهد. این نسبت بیانگر میزان توان مالی شرکت در قبال تعهدات خود است.
مدیریت آگاهانه بر ترکیب پرتفوی بیمه­ ای شرکت از طریق حضور در بازارهای جدید، بررسی ریسک­ های پیشنهادی و قبول آن­ ها براساس اصول بیمه­ گری و مدیریت ریسک؛ حضور مؤثر در بخش ­های مختلف بیمه­ های زندگی و غیرزندگی با اتکا به توان فنی شرکت و رعایت اصول بیمه­ گری در انتخاب ریسک؛ کوشش برای گسترش بیمه­ های اشخاص ( به ویژه بیمه ­های زندگی ) و افزایش سهم این بخش در تولید شرکت؛ فراهم آوردن تسهیلات در پرداخت حق بیمه برای بیمه گذاران و در عین حال تأکید بر وصول به موقع حق بیمه­ ها و مطالبات تجاری شرکت؛ مدیریت مؤثر بر وجوه نقد شرکت به منظور پرداخت به موقع خسارت ­ها و بدهی­ ها، خریـد دارایی­ ها و تجهیـزات مـورد نیـاز و انجام سرمایه گذاری ­در بخش ­هـای سـود آور و درآمدساز و… از موفقیت های منحصر به فرد بیمه پاسارگاد محسوب می شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی