بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
فروردين

بنر

بیمه عمر چیست ؟

 

 

بیمه عمر بیمه زندگی است، بیمه نامه‌ای که در طول چندین سال همراه بیمه گذار می‌باشد. هر فردی با هر سن و سال و شرایط اقتصادی که دارد می‌تواند بیمه نامه  عمر خریداری کند و از همه مزایای بیمه عمر استفاده نماید. بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری که هم اکنون از طرف همه شرکت های بیمه ارائه می‌شود آینده نگری و سرمایه گذاری بلند مدت است در کنار پوشش های برتر بیمه‌ای. برای خرید بیمه عمر هر قدر شما اطلاعات بیشتری درباره این بیمه نامه داشته باشید، می‌توانید بهترین بیمه عمر را خریداری نمایید.

بیمه عمر بیمه نامه‌ای است که پوشش‌های بیمه‌ای را به همراه سرمایه گذاری برای بیمه گذارانش فراهم می‌کند. بیمه عمر بیمه نامه‌ای بلند مدت است که در طول داشتن این بیمه نامه شرکت بیمه موظف است بر اساس حق بیمه‌های پرداختی پوشش‌های بیمه‌ای را نیز به بیمه گذاران ارائه کرده و سود سالانه حق بیمه‌های پرداختی را به صورت روز شمار و مرکب به اندوخته بیمه نامه از ابتدا تا پایان بیمه نامه پرداخت نماید. اگر بیمه گذار قبل از به پایان رسیدن مدت قرارداد فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان وی پرداخت می‌شود و اگر هم در پایان قرارداد بیمه شده در قید حیات باشد می‌تواند اندوخته بیمه‌نامه را دریافت کند و اگر هم بخواهد قبل از پایان مدت قرارداد، بیمه‌نامه خود را کنسل کند بر اساس ارزش بازخریدی بیمه عمر که در جدول بیمه عمر مشخص شده است، می­‌تواند اندوخته بیمه نامه خود را دریافت نماید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست؟

 

 

داشتن بیمه نامه‌ای که یکی از پرطرفدارترین بیمه نامه‌ها در سراسر جهان است، بیمه نامه‌ای که تبدیل به یک سرمایه گذاری بلند مدت همراه با پوشش‌های بیمه‌ای  می‌شود که با پس انداز بخشی از درآمد ماهانه که شاید مبلغی بسیار جزئی باشد انجام می‌شود. بیمه فوت که هم اکنون بیمه عمر نامیده شده است. شاید مهم تر از سرمایه گذاری پوشش های بیمه‌ای این بیمه نامه است ، پوشش‌هایی از قبیل فوت، پوشش برخی از بیماری‌های خاص، ازکارافتادگی و نقص عضو از جمله مواردی هستند که از طرف شرکت های بیمه ارائه می‌شود. طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری با تایید بیمه مرکزی در همه شرکت های بیمه در حال انجام می‌باشد. در ادامه برخی از مواردی که به شما در شناخت بهتر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کمک می‌کند را بررسی می‌کنیم.

منبع : bimetime.com

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۳۰
فروردين

بنر

بیمه  چیست ؟

 

 

بیمه ، اشخاصی  را که  متحمل  لطمه ، زیان  یا حادثه  ناخواسته ای  شده اند قادر می سازد که  پیامدهای  این  وقایع  ناگوار را جبران  کنند. خسارت هایی  که  به  این  قبیل افراد پرداخت  میگردد از پول هایی  تأمین  می شود که  برای  خرید بیمه  نامه می پردازند و با پرداخت  آن  در جبران  خسارت  همدیگر مشارکت  می کنند. به  بیان دیگر همه  آن هایی  که  خود را بیمه  میکنند با مشارکت  در سرمایه ای  که  متعلق  به همه  خریداران  بیمه  است ، در جبران خسارت  و زیان های هریک از افراد بیمه شده ، شریک  و سهیم  می شوند.
بیمه گران  خطرهای  احتمالی  را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان  حق  بیمه ای  را که  هر شخص  باید بپردازد به نحوی  محاسبه  کنند که  مبلغ  جمع آوری  شده برای  جبران  خسارت هایی  که  پیش خواهد آمد، کافی  باشد. بدیهی  است  که  تنها تعدادی  از آنان  که  خود را بیمه  کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل  مبلغ  جمع آوری  شده  خواهند داشت .
بر این  اساس ، مقدار حق  بیمه  مربوط به  هر نفر متقاضی  بیمه  با توجه  به  دو عامل مهم  محاسبه  می شود: نخست  این  که ، به  طور کلی  احتمال  بروز خسارت  در آینده چه  قدر است  و دوم ،آن  که احتمال  وقوع  حادثه برای بیمه گذار متقاضی  بیمه  بیشتریا کمتر از میانگین احتمال  خطر مزبور باشد. برای  روشن  شدن  موضوع ۳ مثال می آوریم .
۱. در بیمه های  مربوط به  اتومبیل : جوانی  که  اتوموبیل  پرقدرتی  دارد یاراننده ای که  قبلا چند مورد تصادف  داشته و خودش مقصر بوده  است ، از راننده میان  سال  و با تجربه ای که  اتوموبیل  کم  قدرتی  دارد و قبلا تصادف  نکرده  است ، حق بیمه  بیشتری  می پردازد.
۲/ در بیمه  آتش سوزی : صاحب  مغازه  ساندویچ  فروشی ، ازصاحب  یک دفتر خدماتی حق  بیمه  بیشتری  می پردازد یعنی ، هر چه  احتمال  خطربیشتر باشد، حق  بیمه  نیز بیشتر خواهد بود.
۳/ برای  فردی  جوان و تندرست  که شغل  بی خطری  دارد خریدن  بیمه  زندگی  آسان تر و حق  بیمه  آن  هم  کمتر خواهد بودتا فرد سال مندی  که شغل  پرخطری  دارد.

بیمه  چگونه  به  وجود آمد؟

 

 

بیمه های  غیرزندگی ، پیشینه  بلند مدتی  دارند. نوعی  از بیمه های  دریایی  حدود ۳۰۰۰ سال  قبل  مورد استفاده  قرار گرفت . بیمه های  زندگی  نیز سابقه  زیادی  دارند.این  نوع  بیمه ها نخستین بار هنگامی  پدید آمد که  سربازان  رومی  قسمتی  از دستمزدخود را در صندوقی  جمع آوری  کردند تا چنانچه  در جنگ  کشته  شدند، آن  پول  به خانواده هایشان  پرداخت  شود.

بیمه  در دنیای  امروز

 

 

امروز دیگر تصوراین که گونه ای  از فعالیت  انسان  بدون  وجود بیمه  شکل  پذیردمشکل  است . به  ویژه  آن  که  در قرن  بیستم  تحولات  تکنولوژی ، حمل  و نقل  وارتباطات  با سرعت  و وسعت  شگفت آوری  انجام  پذیرفته  است . برجسته ترین  نمونه این  موضوع  پیشرفت  موتور اتوموبیل  است  که  متعاقب  آن  بیمه  اتوموبیل  به  یکی  ازمهم ترین  بخش های  صنعت  بیمه  تبدیل  شده  است .
توسعه  مهم  دیگر، افزایش  تعداد ریسک های  یگانه  خیلی  بزرگ  است .نفتکش های  غول پیکر و هواپیماهای  بسیار بزرگ  نمونه هایی  هستند که  نشان می دهند سرمایه تحت پوشش  بیمه  ممکن  است  صدها میلیون تومان ارزش داشته باشد. مشکلات مربوط به پوشش چنین سرمایه های عظیمی  باعث  شده  است  که بیمه گران به پشتیبانی  یکدیگر، یک خطر بزرگ  را در سطح  داخلی  و بین المللی  به صورت  بیمه  اتکایی  مجدد بین  خود توزیع  کنند و از عهده  جبران  خسارت های هنگفت  برآیند.
همراه  با ارتقا و پیچیدگی  بیشتر زندگی  انسان  امروز، بیمه ها نیز از زوایای  مختلف و با شتاب  توسعه  یافته اند. زیان هایی  که  ممکن  است  به  طور ناخواسته  در جریان فعالیت  و زندگی  عادی  هر فردی  به  دیگران  وارد آید و در قبال آن ها مسؤول  واقع شود بابیمه مسؤولیت  تحت  پوشش  قرار میگیرند.در این  خصوص ، می توان  به بیمه  مسؤولیت  پزشکان  و بیمه  مسؤولیت  تولید کنندگان اشاره  کرد. نمونه های جدیدتر، بیمه  افترا برای  روزنامه نگاران  و ایستگاه های رادیو و تلویزیون  و بیمه آلودگی ناشی  از نشت  نفت  از تانکرهاست . بیمه های  سیل ، زلزله وخرابی کامپیوترنیز بر همین  منوال  ظهور کرده اند.
بیمه های  زندگی  نیز پیشرفت های  شگرفی  یافته  و مجموعه  متنوعی  از انواع  این نوع  بیمه  را ارائه  کرده  است در این  زمینه  انواع  بیمه های  مستمری و عمر و پس انداز به طور چشم گیری  افزایش  یافته  است در ادامه ، بیمه گران  رشته  زندگی مجبور شده اندکه  با مشکلات  جدیدی  نظیر بیماری  ایدز مواجه شوند و درباره  پیشرفت علم ژنتیک بیندیشند

بیمه های  غیرزندگی

 

 

بیمه  دریایی  که  امروز وجود دارد احتمالا در حدود سده های  یازدهم  و دوازدهم میلادی  در منطقه ای  در شمال  ایتالیا به  وجود آمده  است  شخصی به نام لومباردز درسده های  چهاردهم  و پانزدهم  انگلیسی ها را با این  نوع  فعالیت  آشنا ساخت  مفاهیم بیمه گر و بیمه گری ، نخستین  بار در بیمه  دریایی  مطرح  شد. آن  روزها هر بازرگانی  که حاضر به تقبل  بخشی  از یک  خطر بود نام  خود را همراه  با سهمی  که  از آن  خطر قبول می کرد در پایین  صفحه ای  که  جزئیات  خطر مزبور در آن  درج  شده  بود می نوشت .آن  وقت  مالکان  کشتی ها و بازرگانان  دریافتند که  می توانند کشتی ها را برای  حمل اجناس  سودآور اعزام کنند زیرا می دانستند چنانچه کشتی دچار حادثه شود ازاین طریق  جبران  خواهد شد. در سال  ۱۶۶۶ آتش سوزی  بسیار بزرگی  در لندن  روی  داد که  باعث  به  وجودآمدن  بیمه  آتش سوزی  شد. معلوم  نیست  که  نخستین  بیمه  آتش سوزی  به  صورت امروزی  در چه  زمانی  صادر شد اما گفته  می شود که  نخستین  شرکت  بیمه آتش سوزی  به  نام  اداره  آتش  در سال  ۱۶۸۰ بنیان  نهاده  شد که  بعدها فونیکس  لقب گرفت

نفع بیمه پذیر

 

 

نفع  بیمه پذیر یک  اصل  اساسی  بیمه  است . مفهوم  این  اصل  آن  است  که  فردی  که در صدد گرفتن  بیمه  است  باید به  طور قانونی  اختیار بیمه  کردن  اموال ، حادثه  یازندگی  را داشته  باشد. به  بیان  دیگر، وقوع  حادثه ای  که  تحت  پوشش  بیمه  است ، یامرگ  بیمه  شده  باید باعث  زیان  مالی  برای  خریدار بیمه  شود. برای  مثال ، آقای بهزادی  نمی تواند خانه  آقای  بهروزی  را بیمه  کند زیرا تخریب خانه آقای  بهروزی موجب  زیان  مالی  برای  آقای  بهزادی  نمی شود. بر همین  قیاس ، شما نمی توانیدزندگی  دیگران  را بیمه  کنید مگر آن  که  منفعتی در زندگی  فرد بیمه شده داشته باشید.

دیگر اصول بیمه

 


اصول بیمه  را که  شامل  همه  بیمه ها می شود به  صورت  زیر بیان  می کنند:
الف- بیمه  تنها به  اندازه  ارزش واقعی اموال تحت پوشش  بیمه خسارت را جبران می کند. برای  مثال بیمه نمیتواند زیان های عاطفی را تحت پوشش  قرار دهد.
ب – همواره  باید تعداد فراوانی خطرهای  همگون وجود داشته  باشد تا بااستفاده  از تشابه خطرها بتوان  خسارت  را بین  همه بیمه گذاران  توزیع کرد.
پ – باید امکان  محاسبه  احتمال  وقوع  خسارت وجود داشته  باشد تا بیمه گران بتوانند حق بیمه  متناسب  با خطر مربوط را تعیین  کنند.
ت – خسارت ها نباید عمدی  و قابل  اجتناب باشند یا قبل از بیمه کردن ، به وجودآمده باشند. به طور بدیهی  نمی توان برای خانه ای که آتش گرفته و فردی  که فوت کرده  است بیمه نامه  گرفت .
ث – زیان مالی برخی از خطرها چنان گسترده  است که فقط دولت  توانایی مقابله با آن ها را دارد. این  نوع  خطرها ) اغلب  ناشی  از جنگ  یا تابش های  هسته ای و رادیواکتیو( به  طور معمول  بیمه پذیر نیستند.

خطر !

 

 

بیمه  نگرانی ناشی از خطر را از زندگی  مردم  و فعالیت های  اقتصادی  دور می کندو به  بیمه گذاران  آرامش خاطر می دهد. بیمه گذار می داند که  در ازای  پرداخت  حق بیمه  چنانچه  حادثه  نامنتظره ای  رخ  دهد، زیان  مالی آن  از محل  حق بیمه های جمع آوری  شده  جبران  خواهد شد. به  بیان  بهتر، بیمه گذار با پرداخت حق بیمه و دریافت بیمه نامه ، آرامش خاطر به دست می آورد پس اگر حادثه ای  رخ  نداد وخسارتی  نیز دریافت  نشد، خریدن  بیمه نامه  بیهوده  نبوده  است.

منبع : pasargadinsurance.ir

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۳۰
فروردين

بنر

بیمه عمر نخرید :

بیمه عمر نخرید

منبع : جناب آقای احمدرضا افیون زاده

 

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۷
فروردين

بنر

پوشش بیماری کرونا

 

 

 

 

پوشش بیماری کرونا

 

 

محمد امیری شهبازی

09132014878

نمایندگی بیمه عمر پاسارگادکد90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۳
فروردين

بنر

نمایندگی پاسارگاد کد0845نمایندگی پاسارگاد کد 0845

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۳
فروردين

ویروس گروناویروس کرونا و بیمه عمر پاسارگاد

 

بنر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۱۸
فروردين

بنر

افتخارات شرکت بیمه پاسارگاد در سال 98 :

 

 

این شرکت با اتکاء به فعالیت مدیران ، همکاران و نمایندگان توانمند خود موفق شده است در سال ۱۳۹۸ افتخاراتی را کسب نماید که گوشه ای از این افتخارات به شرح زیر می باشد:

  1. کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۱۵۷ درصد برای هشتمین سال متوالی به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛
  2. رتبه اول در «شاخص بازده فروش» گروه مؤسسات بیمه در بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران؛
  3. موفقیت در کسب لوح تقدیر دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران برمبنای عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی ؛
  4. دریافت تقدیرنامه کنفرانس ملی فرهنگ ‌سازمانی با رویکرد آینده پژوهی ارزش های اجتماعی به پاس تلاش در راستای ایفای تعهدات، اقدامات انسان دوستانه و عملکرد مناسب در زمینه مسئولیت های اجتماعی ؛
  5. دریافت گواهینامه “دومین دوره جایزه مدیریت دانشی KM4D” در کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی با رویکرد مدیریت منابع؛

https://pasargadinsurance.ir

بیمه عمر

محمد امیری شهبازی

09132014878

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۱۵
فروردين

بنر

شرایط و مزایای بیمه عمرشرایط بیمه عمر

 

در زیر به چهار مورد از مهمترین مزایای بیمه عمر و تامین آتیه اشاره می شود :

شرایط و مزایای بیمه عمر : یک سرمایه گذاری و پس انداز مطمئن

 

الف - پرداخت سود تضمینی 16درصد و سود مشارکت بر منافع در پایان هر سال

ب - اعطای وام به بیمه گذاربا کارمزد 4 درصد بیشتر از سود مشارکت بر منافع  در آن سال می باشد.نحوه باز پرداخت آن یک جا بعد از 4 سال ، سالانه ، 6 ماهه ، 3 ماهه و ماهانه بنا بر درخواست بیمه گذار است .: 

پس از سه ماه در صورتیکه بیمه گذار علاوه بر پرداخت حق بیمه ، مبادرت به سپرده گذاری نماید.در اینصورت معادل 90 درصد آن سپرده به بیمه گذار وام تعلق می گیرد.

پس از شش ماه در صورتیکه بیمه گذار فقط حق بیمه پرداخت نماید.در این حالت مبغ وام تخصیصی معادل 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه می باشد.

 

شرایط و مزایای بیمه عمر : درآمدی برای دوران از کارافتادگی و بازنشستگی

 

در پایان قرارداد ( از 5 تا 30 سال )بطوریکه  نهایتا در سن 70 سالگی  طبق سند بیمه نامه کل مبلغ سرمایه گذاری شده یک جا و با در نظر گرفتن سود تضمینی و سود مشارکت بر منافع تخصیص یافته به بیمه گذار تقدیم  می شود.

بازنشستگی

 

شرایط و مزایای بیمه عمر :پوشش هزینه های سنگین درمان بیماری ها

 

5 نوع بیماری شامل سکته مغزی ، سکته قلبی ، جراحی قلب و عروق ، سرطان و پیوند اعضای اصلی بدن ( قلب ، ریه ، کبد ، کلیه و مغز استخوان ) تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرد که بابت هر کدام 40 میلیون و جمعا 200 میلیون تومان پرداخت می شود.

 

شرایط و مزایای بیمه عمر : حامی خانواده پس از فوت

 

در صورت فوت طبیعی حداکثر سرمایه عمر به میزان 250 میلیون تومان به اضافه ارزش بازخریدی به ذینفعان بیمه گذار بدون تشریفات قانونی تقدیم می شود.در صورت فوت در اثر حادثه به مبلغ فوق حداکثر 250 میلیون تومان دیگر اضافه خواهد شد.

محمد امیری شهبازی

09132014878

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۱۴
فروردين

بنر

اطلاعیه شرکت بیمه پاسارگاد در خصوص پوشش های ویروس کرونا

 

 

در پی شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) و جهت آرامش خاطر بیمه شدگان شرکت بیمه پاسارگاد در قراردادهای انفرادی و گروهی (عمر ، عمر و تأمین آتیه و درمان) مواردی به شرح زیر اعلام می گردد:

    کلیه بیمه شدگان در قراردادهای بیمه عمر گروهی و دارندگان بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه با توجه به پوشش فوت به هر علت در این نوع قراردادها چنانچه در اثر بیماری کرونا فوت نمایند نیز تحت پوشش بیمه نامه بوده و سرمایه بیمه شدگان قابل پرداخت است.
    هزینه های بستری شدن بیمه شده در بیمارستان بعلت ابتلا به بیماری کرونا در صورتیکه بیمه شده در هر یک از قراردادهای گروهی درمان تحت پوشش بیمه ای این شرکت باشد نیز قابل پرداخت می باشد.

منبع :pasargadinsurance.ir

محمد امیری شهبازی

0932014878

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان