بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۳
ارديبهشت

بنر

تاثیرات جبران ناپذیر بحران کرونا بر صنعت بیمه

 

 

ضمیری بیان کرد: بررسی تأثیرات مثبت و منفی کرونا در صنعت بیمه نیازمند توجه به تمامی جوانب هست. با توجه به ترکیب متفاوت پرتفوی شرکت‌های بیمه، تأثیرات کرونا بر هر شرکت نیز متفاوت هست.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد در نهایت خاطرنشان کرد: شرکت‌های بیمه‌ از اتفاقات پیش‌آمده، درس گرفتند. شرکت‌های بیمه‌ باید در آینده برای حوادثی مانند کرونا برنامه‌ریزی کنند و در فعالیت‌های خود تجدیدنظرهایی را اعمال نمایند. صنعت بیمه در تمامی کشورهای جهان دید جدیدی به مسائلی مانند کرونا پیدا کرده است. شرکت‌های بیمه متوجه احتمال وقوع اتفاقاتی همچون کرونا شدند. آن‌ها فهمیدند که این قبیل حوادث ممکن است تأثیرات نامحدود مثبت و منفی و حتی جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. این شرکت‌ها برای شرایطی همچون کرونا ملزم به انتخاب استراتژی مناسب خواهند بود.

وی افزود: دنیای پس از کرونا در صنعت بیمه دنیای جدیدی خواهد بود. شرکت‌های بیمه باید برنامه‌ای برای آن زمان طراحی کنند. شرکت‌های بیمه همچون پاسارگاد خود را برای هم‌زیستی با این مسائل آماده می‌کنند. شرکت‌های دوراندیش شرایطی همچون دورکاری، استفاده از اینترنت و فروش اینترنتی را تجربه می‌کنند.

منبع:pasargadinsurance.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۱۳
ارديبهشت

بنر

آثار مثبت ومنفی کرونا در صنعت بیمه

 

 

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد در خصوص موضوع حمایت از تولید با اشاره به نقش مهم صنعت بیمه در اقتصاد ملی مطرح کرد: شرکت‌های بیمه برای حمایت از تولید باید با تولیدکنندگان مدارا و همراهی کنند. شرکت بیمه پاسارگاد در این راستا به سرمایه‌گذاری حجم عظیمی از دارایی‌های خود در بورس اقدام کرده است.

به گزارش روند بورس امروز، معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد در خصوص تأثیر کرونا در صنعت بیمه‌ گفت: کرونا در صنعت بیمه آثار مثبت و منفی گوناگونی دارد. ارزیابی تأثیرات کرونا در صنعت بیمه نیازمند جمع‌آوری و ارزیابی اطلاعات بیمه‌هاست. بیمه عمر یکی از بخش‌های تأثیرپذیر صنعت بیمه از کرونا است.

ضمیری اظهار داشت: بیمه‌نامه‌های عمر، «فوت به هر علت» را پوشش می‌دهند. شرکت‌های بیمه ملزم به پرداخت خسارت بازماندگان بیمه‌شدگان عمر هستند. خسارت پرداختی یکی از تأثیرات منفی کرونا بر شرکت‌های بیمه‌ است. از سویی ورود کرونا منجر به کنترل و کاهش مسافرت‌ها و رفت‌وآمدها شد. این کنترل خسارت‌های جانی جاده‌ای را به حداقل رساند.

وی افزود: شرکت‌های بیمه با کاهش تلفات جاده‌ای خسارت کمتری را متحمل شدند. خسارات جانی در ایام کرونا کمتر از دوره‌های گذشته بوده است. کرونا تأثیر منفی بر فروش بیمه شخص ثالث و بدنه داشت. این کاهش به دلیل عدم توانایی مالی تعدادی از بیمه‌شده‌ها و از دست دادن درآمدهای روزانه بیمه‌گزاران بود.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد اظهار داشت: افراد با پیش‌بینی پوشش بیمه بازماندگان، اقدام به خرید بیمه عمر کردند. این پیش‌بینی باعث فروش بیشتر بیمه عمر شد. همچنین، تعدادی از بیمه‌گذاران عمر بخشی از ذخایرشان را وام گرفتند. با این وجود، عده اندکی نیز بیمه‌های عمر خود را بازخرید کردند.

منبع : pasargadinsurance.ir

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۹
ارديبهشت

بنر

کرونا رحم ندارد

 

 

کرونا رحم ندارد ،،،،این ویدیو درسی است برای همه ما ،که فکر نمی کردیم این ویروس خیلی از هموطنان ما ،و کل دنیا رو از پا دربیاره و خانواده ها رو داغدار و بی سرپرست کنه  ،،،،  ممکن است دیر باشد،،تو رو خدا فکر آسیب های اجتماعی باشید ،،،فرهنگ بیمه عمررو شما مردم به ما کمک کنید تا جا  بندازیم،،از نان شب واجب تر بدونیم  ،،بعد از فوت سرپرست چه کسی حامی خانواده داغدار ،،،،،اقوام ؟؟ هیچکس امروزه توان کمک کلان ندارد ،تصور کنید بعد چه اتفاقی می افتد برای یک خانواده در سطح متوسط ،،،، ؟؟؟،،،،خواهشمندم مردم عزیز لجبازی با خودتون رو کنار بزارید و با مبلغ اندکی پرداخت حق بیمه،که اصلا در برابر هزینه ها چیزی نیست ،،،تازه سرمایه پنهانیست که در طول مدت بیمه نامه پی به ان می برید ، (طرح خانواده) ،،❌❌  پوشش فوت بر اثر کرونا   ❌❌رو برای خود و خانواده بخرید ،،،،بحران بیماری و مرگ خبر نمی کند بعداز شما چه کسی میتواند حامی خانواده تان باشد ؟؟؟؟؟؟  لطفا تا دیر نشده با یک تماس از نماینده بیمه دلخواه بخواهید کمکتون کنه ،،،زیرا که نمایندگان بیمه سفیران آرامش و امنیت هستن ،و حامی شما در روزهای سخت ،  کد ۰۸۴۵  مهندس محمد امیری شهبازی -شماره تماس :       ۰۹۱۳۲۰۱۴۸۷۸

بیمه عمر

متن از سرکار خانم اکرم فدایی فرد

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگادکد 90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

کرونا صدور بیمه های عمر را افزایش داده است؟

 

 

امیر صفری گفت: در دوره کرونا تلفن‌های افراد به بیمه مرکزی در مورد بیمه‌های زندگی افزایش یافت و افراد دنبال اطلاع بیشتر در مورد این بیمه نامه‌ها بودند، اما اگر بخواهم در مورد تقاضا و خرید بیمه زندگی صحبت کنم، هنوز آمار اخیر در این مورد از شرکت‌های بیمه واصل نشده است.

کرونا و بیمه عمر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرونا صدور بیمه های عمر را افزایش داده است؟ تیتر20:

 

 

اخیرا برخی کانال‌های تلگرامی از رشد چشمگیر تقاضا برای بیمه عمر و درمان پس از شیوع کرونا خبر داده اند.
 
این کانال‌ها اینگونه استدلال کرده‌اند که «با وجود کاهش سفر‌های جاده‌ای و کمتر شدن تلفات جاده‌ای که هر سال پرداختی‌های بسیاری را برای شرکت‌های بیمه به دنبال داشت به نظر می‌رسد ترس ابتلا به ویروس کرونا و آینده مبهم آن تقاضا‌ها را برای بیمه عمر افزایش داده است». اما آیا این ادعا صحت دارد؟
 
در همین رابطه امیر صفری مدیر کل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی بیان کرد: هنوز آمار بیمه زندگی به روز در دسترس نیست که بتوان در خصوص تغییرات تقاضا طی این دوره قضاوت و ارزیابی درستی داشت.

وی افزود: ابتدا باید در قالب کلمات بکار گرفته شده تحلیل کنیم. اگر کسانی که این اخبار را منتشر کرده اند افرادی مطلع و دقیق در عبارات خود بدانیم، شاید درست گفته باشند. شاید تقاضا و تمایل برای خرید بیمه زندگی افزایش یافته باشد و طی این دوره مردم به بیمه زندگی حساس شده باشند، اما این لزوماً به معنی خرید و واریز حق بیمه نیست. ممکن است تعداد تلفن‌های مردم برای سوال و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بیمه‌های زندگی افزایش یافته باشد، اما این تلفن‌ها و پرس و جو‌ها لزوماً به خرید بیمه نامه منجر نشده باشد؛ لذا اگر بخواهم در مورد تلفن‌های افراد علاقمند صحبت کنم، باید عرض کنم که تلفن‌های افراد به بیمه مرکزی در مورد بیمه‌های زندگی طی این دوره افزایش یافت و افراد دنبال اطلاع بیشتر در مورد این بیمه نامه‌ها بودند. اما اگر بخواهم در مورد تقاضا و خرید بیمه زندگی صحبت کنم، هنوز آمار اخیر در این مورد از شرکت‌های بیمه واصل نشده است.

صفری در ادامه اظهار کرد: منطقاً تحت چنین شرایطی برخی به فکر تامین مالی ذینفع‌ها و همسر و فرزندان خود خواهند افتاد. به خصوص که این ویروس مردان را بیش از زنان مبتلا می‌کند و نرخ فوت نیز در مردان بیش از زنان بوده است. به خصوص که نرخ فوت در مردان نان آور نسبت به کودکان بسیار بالاتر بوده است؛ لذا مردم در این خصوص حساس خواهند شد و تحت شرایطی که در خانه مانده اند، حداقل اقدام به دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر از طریق تلفن خواهند کرد.

مدیر کل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی عنوان کرد: نکته مهمی که قابل اشاره است این است که بیمه، یک دوره انتظار دارد. به این معنی که به محض دریافت بیمه نامه و پرداخت اولین قسط حق بیمه، بیمه شده مشمول دریافت خسارت نخواهد بود و وی باید چند ماهی همچنان حق بیمه را پرداخت کرده و منتظر بماند؛ بنابراین چنین امکانی وجود ندارد که فرد به محض اطلاع از مبتلا بودن خود، بتواند فوراً خود را بیمه کند و خسارت دریافت کند. معلوم است که این وضعیت برای شرکت بیمه عین زیان است.
  وی مطرح کرد: این امکان نیز وجود ندارد که بیمه گزار بتواند حق بیمه چند ماه آتی را پرداخت کرده و زمان انتظار را کوتاه کند. شرکت بیمه طی دوره انتظار (اگر در بیمه نامه اشاره شده باشد) هیچ خسارتی را قبول نمی‌کند. این شرایط، اصول بیمه هستند؛ لذا حالا وقتی افراد به شرکت بیمه زنگ می‌زنند و از این شرایط مطلع می‌شوند ممکن است از خرید بیمه منصرف شوند، چون تصور می‌کنند دوره کرونا سپری خواهد شد.

صفری بیان کرد: نکته مهمتر در خصوص بیمه عمر این هست که کرونا ریسک خطر را افزایش داده است. شرکت بیمه نیز این موضوع را لحاظ می‌کند و تحت این شرایط ریسکی تر، منطقاً حق بیمه قدری افزایش می‌یابد. در این صورت نیز ممکن است کسی که خرید بیمه زندگی را در دست بررسی دارد، منصرف کند./ اقتصاد 24

منبع : titre20.ir

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

سطح توانگری مالی شرکت های بیمه

 

 

به گزارش اداره کل بیمه مرکزی در بین شرکت های فعال در حوزه بیمه، در بین 18 شرکت بررسی شده موارد زیر ارائه گردید:

سطح توانگری مالی

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

رده بندی در حوزه توانگری مالی

 

 

یکی دیگر از معیارهایی که در ابتدای مقاله اشاره شد، سطح توانگری مالی می باشد. توانگری مالی یعنی میزان قدرت پاسخگویی شرکت در برابر مشتریان خود. شرکت هایی که از سطح توانگری مالی خوبی برخوردار هستند، در مقابل صاحبان حقوق و بیمه گذاران از توانایی پرداخت خوبی برخورداند. هر چه این میزان کاهش یابد، مقدار توانایی مالی و پاسخگویی نیز تنزل میابد.

1-سطح یک توانگری مالی: مقدار نسبت توانگری مالی شرکت برابر با 100 درصد است.
2- سطح دو توانگری مالی : مقدار نسبت توانگری مالی شرکت برابر با بیش از 70% و کمتر از 100% است.
3- سطح سه توانگری مالی : مقدار نسبت توانگری مالی شرکت برابر با 50% و کمتر از 70% است.
4- سطح چهار توانگری مالی : مقدار نسبت توانگری مالی شرکت بیش از 10% و کمتر از 50% است.
5- سطح پنج توانگری مالی : مقدار نسبت توانگری مالی شرکت کمتر از 10% است.

شرکت هایی که در سطح توانگری یک هستند، بطور کلی می توانند تعهدات خود را تضمین نمایند. شرکت هایی که در رده دوم هستند تا حدودی قادر به این کار هستند اما باید وضعیت مالی را بهتر کنند و شرکت هایی که در سطح سوم هستند باید به افزایش سرمایه و پلن های مالی، نگاه جدی تری داشته باشند. در این بین شرکت های سطح سوم علاوه بر فعالیت های فوق ملزم به کاهش صدور بیمه نامه هستند.
 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

رتبه بندی شرکت های بیمه عمر و سرمایه گذاری :

 

 

1- بیمه ایران

 

 

 

از سال 1314 فعالیت خود را آغاز کرده است و اولین شرکت بیمه ای محسوب میشود و این فاکتور نقش بسزایی در موفقیت و وجه عمومی آن داشته است. این شرکت 205 شعبه در سراسر کشور داشته و تعداد نمایندگانش در حدود 4256 است. شاید تنها شرکت دولتی بیمه باشد که در زمینه توانگری مالی کاهش رتبه داشته اما توانسته میزان سود دهی خود را در یک سطح ثابت نگهدارد. این میزان سود دهی در حدود 20 درصد بوده است.

میزان سرمایه فوت این شرکت 35 برابر حق بیمه سالیانه تا سقف 400 میلیون تومان است. همچنین مزایای دیگری چون دریافت وام تا میزان 90% اندوخته پس از 2 سال، پرداخت سرمایه از کار افتادگی، پرداخت هزینه های بیماری های خاص، امکان خرید بیمه عمر از بدو تولد تا 100 سالگی و معافیت از پردخت مالیات از مزیت های این شرکت است.

سود تضمینی در 2 سال اول 16% درصد و در دو سال بعدی 13 درصد در نظر گرفته شده است. این سود در سالهای بعد به 10 درصد می رسد. همچنین 85% درصد از سود مشارکتی را به بیمه گذاران خود پرداخت می کند. این سود در سال 1397 در حدود 24.5 درصد بوده است.

 

2- بیمه پاسارگاد

 

 

 

این شرکت در سال 1385 تاسیس شد و باتوجه به اینکه از آن بعنوان شرکتی خصوصی یاد میشود اما توانسته این رتبه خوب را در میان شرکت های دولتی وخصوصی کسب کند. دارای 77 شعبه در سراسر ایران است و 2180 نمایندگی فعال. از طرف دیگر تعداد 8426 نمایندگی تخصصی بیمه عمر نیز در حال همکاری با آن هستند.

همچنین این شرکت در میان 500 شرکت برتر کشور عنوان 102 را به خود اختصاص داده است و از نظر میزان رشد در سالهای 1390 تا 1392 به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی حائز رتبه اول گردید. میزان پرداخت سرمایه فوت طبیعی در حدود 360 برابر حق بیمه ماهیانه بعلاوه سرمایه اصلی است.

ارائه خدمات نوین مانند بیمه تکمیلی، پوشش مناسب بیماری های خاص، و سطح توانگری 1 این شرکت را به محبوبترین شرکت بیمه عمر در کشور مبدل ساخته است. همچنین بیمه گذار در صورت خرید بیمه عمر از مزایایی مانند پوشش آتش سوزی و زلزله نیز بهره مند خواهد شد. این شرکت در سالهای گذشته میزان سود دهی بین 23-25% را ارائه داده است و نوسان کمتری را تجربه کرده است.

 

3- بیمه کارآفرین

 

 

این شرکت افتخار دارد بعنوان اولین مجموعه ای باشد که بیمه عمر را بصورت مدرن در کشور عرضه نماید. در تاریخچه تاسیس شرکت آمده است این مجموعه در سال 1381 توسط گروهی از کارآفرینان با هدف تغییر ساختار سنتی بیمه و استفاده از ابزارهای کارآمد سیستماتیک شکل گرفت. میزان سرمایه فوت 25 برابر حق بیمه سالیانه می باشد.

اهداف شرکت عبارتند از:

حاکمیت شرکتی- مشتری محوری و تکریم ارباب رجوع- بیمه گری با ابزارهای حرفه ای- خلاقیت و ابداع طرح های نو- آموزش کارکنان در تمام سطوح

 

4- بیمه سامان

 

 

در بین شرکت های خصوصی یکی از شفاف ترین سیاست های بیمه ای را داراست. همچنین در سطح یک توانگری مالی می باشد. در سال 1383 تاسیس گردید و در حوزه بیمه زندگی و غیر زندگی فعالیت نمود.  بانک سامان، شرکت مس سرچشمه، صندوق بازنشستگی شرکت مس ایران و برخی از ارگانهای مالی دیگر از حمایت کنندگان اصلی این شرکت هستند. میزان سود دهی در سالهای گذشته از 21% الی 25% متغییر بوده اما توانسته سطح توانگری خود را بخوبی ارتقاء بخشد.

از مزایای این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    امکان دریافت وام تا 90% موجودی در سال اول.
    برداشت از حساب اندوخته از پایان سال اول
    پرداخت سرمایه ای در حدود 3 برابر سرمایه فوت، در صورت فوت ناشی از حادثه
    پرداخت سرمایه از کار افتادگی برابر مبلغ سرمایه فوت هر سال در صورت از کار افتادگی دائمی بیمه شده
    پرداخت هزینه های درمانی برای بیماری های صعب العلاج تا سقف 300000000 ریال
    انعطاف پذیری در پرداخت حق بیمه بنا به توان مالی افراد

 

5- بیمه پارسیان

 

 

پس از شکل گیری بانک پارسیان، این هلدینگ تصمیم به تاسیس شرکت بیمه گرفت و با قرارگیری در لیست سطح یک توانگری مالی، و سرمایه 3000 هزار میلیارد ریالی یکی از شرکت های در حال رشد می باشد. در سالهای گذشته علیرغم افزایش سطح توانگری مالی، میزان سود دهی در برهه ای کاهش یافته است. این شرکت حدود 6 درصد از بازار صنعت بیمه را در اختیار دارد. سهم فروش بیمه عمر در 6 ماهه ابتدایی سال 1397 رقمی معادل 1263 میلیارد ریال بیمه عمر فروخته است.

عمده ترین سهام داران بیمه پاسارگاد عبارتند از:

بانک و لیزینگ پارسیان

شرکت سرمایه گذاری تدبیر

صبا تامین پارسیان

پوشش اتکایی کلیه ریسک های صنعتی با هر میزان سرمایه و با 100% با استفاده از تراز درجه بندی و اعتبار شرکت های بیمه ای دنیا هم یکی دیگر از خدمات بیمه پاسارگاد است.

 

6- بیمه آسیا

 

 

یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه کننده خدمات بیمه در کشور (تاسیس 1338) که در سال 94 در لیست 100 شرکت برتر از دید سازمان مدیریت صنعتی قرار گرفت. این بیمه با بیش از 100 واحد پرداخت خسارت در حال فعالیت می باشد.

 

7- بیمه رازی

 

 

سابقه بالا در این صنعت، سطح توانگری یک مالی و رویکرد جدید عملکرد در سالهای گذشته،‌ شرکت رازی را در شیب رو به رشد قرار داده است. یکی از اولین بیمه های خصوصی کشور که فعالیت خود را آغاز کرد و با سرمایه 140 هزار میلیارد ریال در حال توسعه است و بیمه اتکایی را با همکاری شرکت های بین المللی فراهم نموده است.

ارزشهای سازمانی شرکت رازی عبارتند از:

مشتری مداری

مشارکت

خلاقیت و نوآوری

روحیه یادگیری مستمر

مسئولیت پذیری

 

8- بیمه دانا

 

 

از سال 1358 با مشارکت شرکت بیمه انگلیسی تاسیس شد. این شرکت در سه زمینه حیات، به شرط فوت و پس انداز خدمات ارائه میدهد. دارای 59 شعبه و 1919 نمایندگی است. همانند بسیاری از شرکت های همکار حداقل زمان قرارداد بیمه عمر 5 سال و حداکثر 30 سال در نظر گرفته شده است. در این بین جهت جلوگیری از کاهش ارزش پولی، بیمه گذار می تواند هر ساله مبلغی را به حق بیمه خود اضافه کند.

 

9- بیمه سینا

 

 

از سال 1382 شروع بکار کرده و در زمینه های مختلف این حوزه فعالیت می کند. همانند سایر شرکت ها در زمینه پوشش خسارت و امراض و بیماری ها فعالیت می کند و با نام بیمه عمر یارمند سینا فعالیت می کند. سرمایه این شرکت در حال حاضر حدود 1500 میلیارد است و در همه شاخه های بیمه فعالیت می کند.

اگر چه در زمینه بیمه های مسئولیت، آتش سوزی و… از شرایط مناسبی برخوردار است اما در زمینه ببیمه عمر تلاش بیشتری را می طلبد تا بتواند در بین رقبای خود به فعالیت بپردازد. طبق قوانین این شرکت از 0 تا 70 سالگی می توان از بیمه های عمر استفاده نمود و میزان این حق بیمه بصورت ماهیانه از 50 هزار تومان می باشد.

بیمه سینا در اثر فوت ناشی از حادثه به میزان 1 تا 4 برابر سرمایه فوت به ذینفعان هزینه پرداخت می کند. همچنین در صورت نقص عضو به افراد شاغل بالای 18 سال، پوشش از کار افتادگی تعلق می گیرد. همچنین با انتخاب 2 پوشش از کار افتادگی در اثر حادثه کاری و معافیت از حق بیمه، علاوه بر دریافت حق مستمری می توانید تا مدت 10 سال از پرداخت حق بیمه معاف شوید.

سود تضمینی سرمایه گذاری در این بیمه برای دو سال اول 16 درصد و برای دو سال بعد 13 درصد خواهد بود. همچنین این میزان برای مازاد 4 سال نیز 10% درصد خواهد بود. همچنین این شرکت یکی از نقاط قوت خود را کمک به پرداخت های معوقه میداند و ابراز می کند اگر نتوانید هزینه بیمه را پرداخت کنید، شرکت از اندوخته شما برداشت کرده تا از این راه میزان دیرکرد را جبران کند. البته چنین کاری در برخی شرکت های همکار نیز اجرا می شود.

 

10- بیمه ملت

 

 

شرکت بیمه ملت فعالیت خود را از سال 1382 و با سرمایه 200 میلیارد ریال آغاز نمود. این سرمایه در سالهای اخیر افزایش یافته و در سال 1395 به 2850 میلیارد ریال رسید. خط مشی این شرکت بر اساس تاکید بر مشتری مداری و استفاده از مدیران با سابقه و کوشا به منظور ارائه خدمات بهتر می باشد. از دیگر اهداف این شرکت شفافیت در ارائه خدمات، سرعت بخشیدن به رشد صنعت بیمه و پشتیبانی از خدمات تولیدی و اشتغالزایی دارد.

نکته مهم در مورد این شرکت، ارتقاء سطح توانگری در سالهای گذشته می باشد. این شرکت در 6 سال متوالی توانسته به سطح یک  توانگری مالی دست یابد که این آیتم یکی از معیارهای انتخاب این شرکت در لیست 10 شرکت برتر بیمه عمر می باشد. از دیگر مزیت های رقابتی بیمه ملت میتوان به دریافت گواهی ISO 9001 – 2015 و سایر گواهینامه های رعایت حقوق مشتریان، مجوز قبولی بیمه اتکایی از بیمه مرکزی و پذیرش در بازار بورس اشاره کرد.

یکی از افتخارات این شرکت، پرداخت بالاترین میزان سود قطعی (حدود 25%) است.

 

10+1- بیمه دی

 

 

این شرکت با پشتوانه بانک دی در سال 1383 با شعار تعهد،‌ تخصص و نوآوری تاسیس گردید. این شرکت در سطح توانگری مالی 2 است و بدلیل نمایندگی های فعال در کشور، پتانسیل خوبی در سالهای آینده خواهد داشت.

 

10+2 بیمه زندگی خاور میانه

 

 

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه یکی از شرکت های تخصصی در زمینه بیمه عمر می باشد که تمرکز خود را روی بیمه عمر و زندگی قرار داده است و توانسته با ارائه خدمات و طرح های ویژه همانند مستمری، سنوات، بیمه تکمیلی، عمر و پس انداز و… در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته باشد.

بطور مثال یکی از مزیت های رقابتی این بیمه این است که به بیمه شده اجازه میدهد بتواند تا سن 80 سالگی بیمه عمر خریداری کند و طبق طرح های منعطف پرداخت سود بصورت ماهیانه و سالیانه، از آنها بهره مند شوند.

منبع : tehrannlp.com

09132014878

محمد امیری شهبازی

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد کد 90195

m-a-shahbazi.ir

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

معیارهای خوب بودن یک شرکت بیمه :

 

 

واقعیت این است که معیارهای زیادی وجود دارند که بتوان تشخیص داد کدام شرکت ها در رتبه های برتر هستند، معیارهایی مانند:

1-عملکرد شرکت بیمه عمر در بازار
2- سطح توانگری مالی و میزان سرمایه شرکت بیمه
3- نحوه پرداخت خسارت به مردم
4- ارتباط و حمایت از نمایندگان بیمه عمر
5- شفاف بودن و وجود کمترین ابهام در طرح های بیمه
6- سابقه شرکت
7- میزان سود دهی
8- میزان فروش بیمه عمر
9- مشتری مداری و ارتباط پس از فروش بیمه
10- نوع و نحوه پرداخت خسارت به مشتری

برگردیم به آمار سازمان بیمه مرکزی و رقم قابل توجه 3919463 فقره بیمه که در مدت 5 سال صادر گردیده است. البته خاطر نشان کنیم شرکت های بیمه در تمام زمینه ها مانند بیمه شخص ثالت، بدنه، مسئولیت و… فعالیت می کنند و معیار این رده بندی فعالیت در زمینه تخصصی بیمه عمر و سرمایه گذاری است.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

آیا تعداد شعب و نمایندگان مهم است؟

 

 

ملاک نزدیک بودن شعبات و پاسخگویی برای بسیاری از افراد مهم است. بیمه هایی که شعبات زیادی در ساسر کشور دارند و میزان پاسخگویی نمایندگان در سطح مناسبی قرار دارد، از محبوبیت بالایی برخورداند و مردم می توانند با خیالی آسوده تر در آنها سرمایه گذاری کنند.اهمیت این موضوع در زمان پرداخت خسارت بخوبی احساس می شود.

در این زمان نزدیکی نمایندگی و سرعت پاسخگویی در ادامه همکاری افراد تاثیر مستقیم خواهد داشت. در سالهای اخیر شرکت هایی که پرداخت های آنلاین و یا در محل سکونت مشتری را انجام داده اند، از محبوبیت بالایی برخوردارند.
 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۰۸
ارديبهشت

بنر

آیا قدمت شرکت بیمه عمر مهم است؟

 

 

بسیاری از افراد برای انتخاب بیمه برتر به تجارب دیگرا رجوع می کنند و معیارهای فنی و کارشناسانه برای آنها در اولویت دوم قرار دارد. اینکه یک شرکت دارای قدمت زیادی است، نمی تواند معیار درستی برای انتخاب آن باشد. چه بسا شرکت هایی که در سال های بین 70 و 80 شمسی شکل گرفته اند اما دارای رشد و عملکرد خوبی بوده و به بیشترین میزان سود دهی، پوشش و سطح توانگری مالی رسیده اند.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان