بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمر در ایران | بیمه لاکچری در اصفهان

بیمه عمر در اصفهان | برترین نوع بیمه عمردر ایران | بیمه لاکچری در اصفهان |09132014878
بیمه عمر پاسارگاد در اصفهان| بیمه عمر و سرمایه گذاری در اصفهان

۷۴ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۵
تیر

 

انتخاب خانم مهرنوش نجابتی بعنوان دبیر کارگروه بیمه های مسئولیت

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، مطابق آیین نامه فعالیت کارگروه های تخصصی سندیکا، انتخابات تعیین دبیر کارگروه بیمه های مسئولیت با حضور ۲۴ نفر به صورت آنلاین برگزار شد.

 

بر این اساس با رای اعضای کارگروه، خانم مهرنوش نجابتی مدیر بیمه های مسئولیت بیمه پاسارگاد به عنوان دبیر کارگروه بیمه های مسئولیت سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه خانم عسل اشتری مدیر بیمه های مسئولیت بیمه تعاون نیز بعنوان دبیر دوم این کارگروه انتخاب شدند.

گفتنی است در این جلسه علی کرمی معاون سندیکا با اشاره به روحیه تعامل و نظم و پشتکار در پیگیری امور کارگروه آقای آقارضی دبیر اول و خانم میرهاشمی دبیر دوم پیشین این کارگروه؛ تلاش ها و زحمات نامبردگان را در کارگروه بیمه های مسئولیت موثر دانست و از اقدامات نامبردگان در اجرایی شدن فعالیت های این کارگروه قدردانی نمود.

 

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

 

طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام ؛ شرکت بیمه پاسارگاد به ازای هر سهم ۱۰۵ ریال سود داد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه پاسارگاد با حضور بیش از ۹۴/۲۱ درصد سهامداران ، نماینده  بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، نماینده  سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده بازرس قانونی در ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در محل دانشگاه خاتم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و حسب ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار برگزاری اجتماعات و حضور سهامداران در مجمع به شرط ارائه کارت واکسن ، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی علاوه بر امکان حضور مجازی سهامداران فراهم شد.

 

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بیمه پاسارگاد به ریاست آقای دکتر مجید قاسمی رئیس هیأت مدیره این شرکت برگزار شد؛ آقایان علی اکبر امین تفرشی و عباس کفافی به عنوان ناظر و خانم دکتر نعیمیان به عنوان منشی جلسه ، وی را در برگزاری مجمع همراهی کردند و گزارش کاملی از فعالیت های شرکت در سال ۱۴۰۰ توسط آقای سید مرتضی حسنی عقدا عضو هیأت عامل و معاون اقتصادی و پشتیبانی به سمع و نظر سهامداران رسید. گفتنی است، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس شرکت صورت های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ شرکت بیمه پاسارگاد به تصویب حاضرین در جلسه رسانده شد.

 

تصویب مبلغ ۳,۲۱۴,۸۹۰ میلیون ریال سود نقدی ، تعیین مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به عنوان بازرس اصلی و مؤسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان بازرس علی البدل و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت از مصوبات مجمع عمومی عادی صاحبان سهام بیمه پاسارگاد بود.

همچنین بر اساس عملکرد سال مالی 1400و صورت های مالی ارائه شده، عایدی هر سهم (EPS) 1,019 ریال تعیین شد و مبلغ 105 ریال سود نقدی برای هر سهم تخصیص یافت. شرکت بیمه پاسارگاد در سال مالی 1400 با صدور بیش از 8 میلیون و 212 هزار فقره بیمه نامه بیش از 72,770 میلیارد ریـال حق بیمه تولیـد کرد که این رقم نسـبت به سال قبل 45 درصد افزایـش را نـشان می دهد. همچنین میزان خسارت پرداختی این شرکت در سال 1400 بیش از 18,801 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است.

 

همچنین استقبال بسیار خوب آحاد مختلف جامعه از بیمه عمر و تأمین آتیه شرکت در سال مورد گزارش ادامه داشت و از رشد بسیار خوبی برخوردار بود، به نحوی که تعداد ۶,۰۴۷,۰۰۰ بیمه ‌نامه صادره در پایان سال ۱۳۹۹ به بیش از ۷,۱۷۶,۰۰۰ بیمه‌ نامه صادره در پایان سال ۱۴۰۰ بالغ گردیده است.

بر اساس آمار، ۲۰ درصد پرتفوی شرکت مربوط به بیمه‌ های اتومبیل، ۶۸ درصد بیمه های اشخاص، ۳ درصد بیمه آتش سوزی، ۱ درصد بیمه باربری ، ۳ درصد بیمه های مسئولیت و ۵ درصد مربوط به بیمه های مهندسی و ریسک های متنوع است. ضریب خسارت شرکت نیز (بدون احتساب بیمه های عمر و تأمین آتیه اندوخته دار) در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰/۶ درصد بوده است. این در حالی است که به استناد سالنامه آماری سـال ۱۳۹۹ صنعت بیمه که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده، ضریب خسارت بازار بیمه کشور در سال مذکور برای بیمه های غیرزندگی، معادل ۸۲/۵ درصد بوده است.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

 

 

طبق ارزیابی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

بر اساس گزارش های دریافتی، در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس آخرین صورت های مالی سال ۱۴۰۰و پس از اعمال تعدیلات ، نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۴۰۱ معادل ۳۰۴ درصد (سطح یک)، مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

گفتنی است شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدای اجرایی شدن آیین نامه شماره ۶۹ شورای عالی بیمه تا کنون، موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی خود در صنعت بیمه شده و این در حالی است بیمه پاسارگاد توانسـته است با مدیریت صحیح منابع و برنامه های افزایش سرمایه شاخص توانگری مالی خود را رشد دهد. این نسبت بیانگر میزان توان مالی شرکت در قبال تعهدات خود است.

یادآور می شود نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۳۹۹ برابر با ۳۳۴ درصد، سال ۱۳۹۸ برابر با ۲۱۹درصد، سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۵۷ درصد، سال ۱۳۹۶ برابر با ۱۲۲ درصد، ۱۳۹۵ برابر با ۱۲۹ درصد، سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۱۸درصد، سال ۱۳۹۳ برابر با ۱۱۵ درصد و این نسبت برای سال ۱۳۹۲ معادل ۱۰۵ درصد تعیین شده است. سطوح توانگری بیمه پاسارگاد در سال‌ های اخیر نشان می دهد که این شرکت‌ بیمه ، با داشتن توانگری ۳۰۴ درصد و در نظر گرفتن حاشیه ریسک بالا، توانسته‌ است همچنان توانگری مالی خود را در سطح مطلوب حفظ نمایند.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

 

برگزاری مراسم تجلیل از برترین نمایندگان توسط شعبه پاسداران شیراز

مراسم تجلیل و قدردانی از نمایندگان برتر شعبه پاسداران شیراز با حضور مدیر و معاون منطقه، همکاران، نمایندگان عمومی، نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه ، مدیران ارشد و مدیران فروش بیمه عمر و تأمین آتیه در روز ۳۰ ام خردادماه در سالن همایش مدیریت منطقه ۵ برگزار شد.

 

این گردهمایی به منظور قدردانی از عملکرد نمایندگان و سازمان فروش شعبه طی سال گذشته برگزار شد و در جلسه صمیمانه مدیریت و معاون مدیر منطقه و همچنین رئیس شعبه پاسداران شیراز به بحث و تبادل نظر در خصوص ارتقای برنامه های آموزشی و فعالیت های مستمر و پیگیرانه پرداختند.

 

در این مراسم ساسان منتظمی مدیر منطقه ۵ و خلیل عبودی معاون مدیر منطقه سخنانی را در خصوص چشم اندازها، فعالیت ها و اهداف سال جاری ارائه داده و فعالیت های شعبه پاسداران توسط راضیه بنی هاشمی، رئیس شعبه پاسداران شیراز، تبیین شد. این همایش با اهداء جوایز به نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه، مدیران فروش، مدیر ارشد و نمایندگان عمومی برتر ( به شرح جدول زیر ) خاتمه یافت.

 

ردیف نام ونام خانوادگی کد عنوان
۱ الهه شکوهی نسب ۸۷۵۶ نماینده عمومی
۲ سجاد رحیمی آزاد ۸۸۰۰ نماینده عمومی
۳ کسری اسلامی ۸۳۲۸ مدیر ارشد
۴ بهنام امیری خادم ۸۷۰۰ مدیر ارشد
۵ سیروس منصوری ۸۳۲۸- ۳۵ معاون مدیر ارشد
۶ مجتبی غلامی ۸۷۰۰-۷۸ معاون مدیر ارشد
۷ علیرضا قجر ۸۳۲۸ – ۱۹۴ مدیر توسعه
۸ رضا خادمی ۸۳۲۸ – ۳۸۴ مدیر توسعه
۹ ابراهیم اسلامی ۸۳۲۸ – ۲۱۶ مدیر توسعه
۱۰ بهاره نام آور ۸۳۲۸ – ۲۱۷۳ مدیر فروش
۱۱ فرشته والایی ۸۷۰۰ – ۱۰۰۱ مدیر فروش
۱۲ یاسمن یوسف صابر ۸۳۲۸ – ۱۸۰۹ مدیر فروش
۱۳ علی غلامی ۹۰۹۱۱ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه
۱۴ لیلا رحیمی ۸۸۵۹۳ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه
۱۵ جمیله شکوهی فر ۸۸۳۰۳ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه

 

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

 

آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره شرکت بیمه پاسارگاد

آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت­ مدیره

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام)

شماره ثبت : ۲۹۰۰۷۰                  شناسه  : ۱۰۱۰۳۲۷۰۲۰۱

 

به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) می­رساند ، در اجرای مفاد ماده ۲۹ اساسنامه ، «اعضای هیأت­ مدیره باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار شرکت ، انتخاب شوند و اسامی داوطلبان عضویت در هیأت­­­ مدیره می­ بایست برای تأیید صلاحیت به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام و پس از تأیید برای رأی­ گیری به مجمع عمومی عادی شرکت ارائه گردد.» از کلیه سهامداران داوطلب عضویت در هیأت­ مدیره که دارای شرایط احصاء شده در ماده ۲۹ اساسنامه شرکت هستند ، دعوت به عمل می­ آید حداکثر تا تاریخ  ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ با همراه داشتن مدارک ذیل به دفتر هیأت­ مدیره شرکت بیمه پاسارگاد  واقع در: خیابان دکتر فاطمی ، نبش خیابان هشت بهشت ، پلاک ۲ ، طبقه چهارم مراجعه نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

  1. ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل ۵ درصد سهامداران شرکت بیمه پاسارگاد مبنی بر حمایت از نامزدی متقاضی برای عضویت در هیأت­ مدیره؛
  2. تصاویر شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل آن­ ها؛
  3. تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در برگ مذکور.

از داوطلبان محترم تقاضا دارد برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت­ مدیره شرکت بیمه پاسارگاد به سایت اینترنتی شرکت به نشانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه فرمایند.

                                                                                  مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد

 

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

تبیین آیین نامه اجرایی نحوه انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه شخص ثالث در جلسه شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی در این جلسه مدیر کل نظارت بر بیمه های غیر زندگی با بیان تاریخچه‌ای از تصویب و اصلاح قانون بیمه شخص ثالث و آیین نامه اجرایی آن راجع به انتقال تخفیفات عدم خسارت گفت: همانگونه که در آیین نامه اجرایی تبصره ماده ۶  قانون و بخشنامه های بیمه مرکزی نیز آمده است، انتقال تخفیفات عدم خسارت توسط دارنده خودرو بر خلاف قانون سابق به مالک جدید منتقل نمی شود و دارنده خودرو می تواند این تخفیفات را به وسیله جدید خود و یا به یکی از اقارب نسبی و سببی خود ( همسر، پدر ،مادر و اولاد) منتقل کند.

عباس خسروجردی ادامه داد: این قانون پس از تصویب در هیات دولت در اواخر دی ماه سال ۱۳۹۷ برای اجرا به شرکت های بیمه ابلاغ شده و اجرای آن همواره مورد تاکید بیمه مرکزی بوده است و با فراهم شدن زیر ساخت لازم جهت کنترل سیستمی در سنهاب، موضوع طی بخشنامه ای تاکیدی نیز در دی ماه گذشته به شرکت های بیمه ابلاغ گردید و شرکتها باید نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنند.

وی با اشاره به رصد شرکتهای بیمه از طریق شاخص های کنترلی فعال شده در سنهاب، گفت : براساس تاکید رئیس کل بیمه مرکزی لازم است که جزئیات و مزایای این قانون توسط روابط عمومی های شرکت های بیمه با هماهنگی  روابط عمومی بیمه مرکزی از طریق ابزارها و امکانات در اختیار،برای بیمه گذاران و عموم‌مردم تبیین شود.

مدیر کل نظارت بر بیمه های غیر زندگی بیمه مرکزی اجرای این موضوع را در راستای رویکرد قانون جدید مبنی بر راننده محوری عنوان کرد و اضافه کرد؛تخفیف های عدم خسارت، بیانگر سابقه و ریسک رانندگی هر شخص است و لذا منطقا نیز نباید تخفیف عدم خسارت یک فرد کم ریسک به شخص پرریسک منتقل شود. بنابراین امکان قانون جدید که به مالک اجازه میدهد تخفیفات متعلق به خود را برای مدت نامحدود ذخیره کند باعث خواهد شد حق بیمه هر مالک خودرو بر اساس سابقه بیمه ای و تخفیفات عدم خسارت خود او محاسبه و دریافت شود که این امر باعث کنترل بهتر ریسک رانندگان و در نتیجه می تواند حتی باعث کاهش حق بیمه گردد.از اینرو در صورت اطلاع مردم از این مزایا با استقبال دارندگان خودروها بویژه افراد کم ریسک مواجه خواهد شد.

عباس خسروجردی در بخش دیگری از سخنان خود از تاکید مجددبر ارائه برخی از مشخصات رانندگان در هنگام صدور بیمه نامه در راستای راننده محور بودن بیمه شخص ثالث به عنوان یکی دیگر از بخشنامه های بیمه مرکزی یاد کرد و گفت ؛ در این مرحله این مشخصات برای حداقل یک راننده به ازای هر خودرو اخذ می شود و شامل موتورسیکلت ها نمی شود. این موضوع هم در راستای تهیه زیر ساخت های لازم جهت صدور و تعیین حق بیمه براساس ویژگی های راننده (راننده محوری) انجام می شود و لذا شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص اینکه این موضوع بر نحوه پرداخت خسارت تاثیر گذار است؛کاملا بی ربط و کذب بوده و خسارت مطابق قانون و کمافی السابق قابل پرداخت است.

در ادامه این جلسه مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه باطرح پرسش های مرتبط در جریان آخرین تغییرات قانون قرار گرفتند .

در این بخش با اشاره به این نکته که برای تهیه بیمه شخص ثالث نیازی به تهیه الحاقیه با تبادل وجه نیست گفت : انتظار این است که تعامل بیشتر و بهتری بین بخش های فنی و روابط عمومی های صنعت بیمه کشور برقرار شود تا چالش های بین بیمه گذاران و بیمه گران کمتر شود.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

نرخ دیه سال ۱۴۰۰ اعلام شد

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: برای سال آینده نرخ دیه قتل غیر عمد فرد مسلمان ۴۸۰ میلیون تومان تعیین شد و این نرخ از اول فروردین ۱۴۰۰ لازم الاجراست. به‌این ترتیب و با توجه به تغلیظ دیه به میزان یک‌سوم در ماه‌های حرام (محرم، ذی القعده، ذی الحجه و رجب) میزان دیه در ماه‌های حرام ۶۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

این درحالی است که نرخ دیه در سال ۱۳۹۹ در ماه‌های عادی ۳۳۰ و در ماه‌های حرام ۴۴۰ میلیون تومان بود.

قوه قضاییه اسفند هر سال نرخ دیه را برای سال بعد مشخص می‌کندتا بر مبنای آن، حق بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی تعیین شود؛ تعیین نرخ دیه در قوه قضائیه و ابلاغ نهایی آن توسط قاضی‌القضات، از جمله تصمیمات مهم اجتماعی و اقتصادی کشور است که در واپسین روزهای هر سال انجام می‌شود و بر مبنای آن حق بیمه شخص ثالث تعیین می‌گردد. کلیدواژه این اقدام قوه قضائیه، «احقاق حقوم عامه» است که بر مبنای آن، هرگونه حق‌کشی، اضرار به مال غیر و توقف در امر خدمت‌رسانی را از پاشنه آشیل‌های جدی این نهاد مهم تعریف می‌کند.

حال شرکتهای بیمه منتظر تعیین نرخ دیه هستند تا بر مبنای آن، خدمات خود در حوزه صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث را تنظیم کنند؛ اما در این میان، آنچه مسلم است بین ضریب کسانی که حق بیمه شخص ثالث را با هدف خریداری پوشش حوادث به شرکت‌های بیمه می‌پردازند، با آنانی که از مزایای این بیمه‌نامه بهره می‌برند، تفاوت معناداری وجود دارد و طبیعی است که هر چقدر میزان دیه اعلام شده بالاتر باشد، در عدد حق بیمه ابلاغی، اثر مستقیم بر جا خواهد گذاشت.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

انتقال تخفیفات های عدم خسارت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و حوادث راننده به مالکان وسایل نقلیه

 
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و مالک می تواند بعد از انتقال خودرو، تخفیفات خود را به وسیله نقلیه دیگری از همان نوع منتقل کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران، مالکین وسایل نقلیه موتوری زمینی می توانند سابقه تخفیف عدم خسارت بیمه نامه های شخص ثالث و حوادث راننده را به وسیله نقلیه دیگر از همان نوع ( مثلا سواری به سواری) که متعلق به خود، همسر، والدین و یا اولاد بلاواسطه آنها باشد، انتقال دهند.

بنابراین فارغ از اینکه خودروی جدید صفر کیلومتر است یا کارکرده، حق بیمه خودروی جدید مالک وسیله نقلیه، مطابق بند (ت) ماده ٨ آیین نامه اجرایی موضوع تبصره ماده ٦ قانون بیمه شخص ثالث‌ با احتساب تخفیفات عدم خسارت انتقالی محاسبه خواهد شد.

بر این اساس تخفیفات مالک، همزمان با انتقال مالکیت یا هر زمان پس از آن قابل انتقال است و در صورت در دسترس نبودن انتقال گیرنده (اعم از وسیله نقلیه مالک، همسر، والدین و یا اولاد بلاواسطه وی)، این تخفیفات برای مدت نامحدود در سوابق بیمه گر مربوطه و بیمه مرکزی نگهداری خواهد شد.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

 

برگزاری نشست شورای عمومی و تایید عملکرد و صورتهای مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ سندیکای بیمه‌گران ایران به میزبانی بیمه پاسارگاد

شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور اعضاء به ریاست مهندس شریفی مدیرعامل بیمه ایران و به میزبانی بیمه پاسارگاد در هتل لاله تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران پس از خوشامدگویی و تبریک سالروز تأسیس بیمه مرکزی، به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ پرداخت که با استقبال و تایید اعضاء روبرو شد و در ادامه، گزارش بازرس سندیکا قرائت و صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مورد بررسی اعضای محترم شورا قرار گرفت و به اتفاق آرا تصویب شد.

در این نشست دکتر کریمی در گزارشی به تشریح عملکرد و اقدامات شاخص سندیکا در حوزه های مختلف از جمله شورای عمومی، هیئت رئیسه، کمیسیون های تخصصی، اقدامات سندیکا، پنل های تخصصی سندیکا در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، کمیته ها و شوراها، کارگروه های تخصصی، شورای هماهنگی استان ها، تعاملات با دستگاه های حاکمیتی صنعت،  نمایندگان سندیکا در هیئت های مختلف و واحد های داخلی و توسعه حضور نمایندگان سندیکا در هیئت ها و کمیته های سازمان های کشوری در جهت حفظ و صیانت از حقوق بیمه گران پرداخت.
همچنین توضیحات مختصری در مورد معافیت مالیاتی بیمه های زندگی و درمان، توافقنامه با سازمان تامین اجتماعی، اصلاح نرخ حق بیمه شخص ثالث، معافیت صنعت بیمه از پرداخت سود سپرده های بانکی، اقدامات در هیئت های تشخیص مطالبات تامین اجتماعی و پیگیری عناوین مرتبط با صنعت بیمه در قانون بودجه ۱۴۰۱ از محور های اصلی سخنان دبیرکل سندیکا بود که این موارد باعث جلوگیری خروج مبالغی قابل توجه از صنعت بیمه شده است.
همچنین در این جلسه بر اساس ماده ۲۱ اساسنامه این نهاد صنفی، بازرس اصلی و بازرس علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۱ انتخاب شدند.
گفتنی است اولین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در سال ۱۴۰۱ به میزبانی بیمه پاسارگاد در هتل لاله تهران برگزار شد.

 

  • فروش بیمه عمر در اصفهان
۲۵
تیر

کسب حکم قهرمانی و مدال طلا مسابقات کاراته توسط همکار پاسارگادی

سید محمد بنی هاشمی همکار حافظت فیزیکی در مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین در تیر ماه ۱۴۰۱ موفق به کسب حکم قهرمانی و مدال طلا شده است.

سعادت و موفقیت روزافزون این همکار عزیز را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

  • فروش بیمه عمر در اصفهان